22. tammikuuta 2013

herkullinen OPI A Roll In The Hague


Kuten kaikki oranssit lakat kynsilläni tuppaavat tekemään - myös OPI - A Roll In The Hague näyttää punaiselta. Siitäkin huolimatta A Roll In The Hague (urh, näitä OPIn nykyisiä nimiä) Holland-kokoelmasta on herkullistakin herkullisempi hedelmäinen cremelakka. Yhdistäisin mielelläni tämän kanssa mojovan päivetyksen ja farkkushortsit! (Onko liian aikaista haaveilla kesästä?)

Syy miksi näin arvokas täysikokoinen OPI on päätynyt lakkavarantoihini on joulunjälkeinen Sokoksen ale. Ja pakko myöntää, että vaikka oransseja minulta muutama löytyy on tämä kestävyydeltään ja peittävyydeltään pieksenyt kaikki. Mulla on nyt muutenkin ihmeellisesti kasvanut tasaisesti vasurin kolme viimeistä kynttä, jolloin lakka pysyy entistä paremmin, mutta pelkään kokoajan milloin ne paukahtaa johonkin. Eivät murentuneet kuitenkaan edes uimassa tai siivotessa, mikä on todellinen ihme kun puhutaan minun kynsistäni!

2 kerrosta + Trind top coat

Tarkoittaako muuten se kun oranssi näyttää ihollani punaiselta, että ihoni on kylmäsävyinen? Minulle ei ole koskaan selvinnyt kumpaa kastia ihosävyni edustaa. Punertavat ruskeat hiusvärit sopivat minulle paremmin kuin kylmät, mutta vaatteissa tuntuu kylmät sävyt sopivan paremmin. Meikkivoidesävynkin etsiminen on hyyvin turhauttavaa, kun kellertävät eivätkä punertavat sävyt sovi minulle... Voiko ihonsävy olla joku neutraali?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita <3